2020-09-17
Корекцiйне обладнання для iнклюзивних класiв ЗЗСО та iнклюзивних груп ЗДОКорекцiйне обладнання для iнклюзивних класiв ЗЗСО та iнклюзивних груп ЗДО
Необхiдними умовами формування iнклюзивного середовища у закладах освiти є матерiально-технiчне забезпечення потреб iнклюзивної освiти.
Iнклюзивне навчання передбачає створення рiвних умов i доступу до навчання для всiх без винятку дiтей у групi та класi. В цьому й полягає iнклюзивний пiдхiд до освiти. Але, безумовно, дiтям з особливими потребами потрiбна додаткова пiдтримка для того, щоб процес навчання був успiшним i корисним для всiх. Передусiм, важливим є забезпечення такої дитини всiм необхiдним навчальним обладнанням.
Уряд видiлив цiльову освiтню субвенцiю на закупiвлю засобiв корекцiї, дидактичного матерiалу. Щоб цi кошти використовувалися рацiонально, МОН розробило Типовий перелiк спецiальних засобiв корекцiї психофiзичного розвитку для дiтей з особливими освiтнiми потребами.
Вiдповiдно до нього у заклади освiти м.Червонограда у 2020 роцi закуплено корекцiйне обладнання :
У ЧЗШ № 1 та № 4 – телевiзори;
- ЧЗШ № 5 , № 9, ЧНВК № 10 – багатофункцiональнi пристрої (принтери);
- ЧЗШ № 5, ЧНВК № 3, ЗДО № 1 – ноутбуки для iндивiдуальних занять з дiтьми;
- ЧЗШ № 2 – планшет для корекцiйної роботи з учнем iз порушеннями слуху;
- ЗДО № 1- iнтерактивну дошку для роботи з дiтьми iз особливими освiтнiми потребами, через яку вони засвоюють iнформацiю не тiльки через аудiальний та вiзуальний канали сприйняття, але й через кiнестетичний.