2020-11-13
Семiнар-практикум для вчителiв-логопедiв закладiв дошкiльної освiти «Кiнезiологiя як засiб розвитку мовлення та iнтелектуальних здiбностей дiтей з особливими освiтнiми потребами»Семiнар-практикум для вчителiв-логопедiв закладiв дошкiльної освiти «Кiнезiологiя як засiб розвитку мовлення та iнтелектуальних здiбностей дiтей з особливими освiтнiми потребами»
13 листопада 2020 року в Iнклюзивно-ресурсному центрi Червоноградської мiської ради вiдбувся семiнар-практикум для вчителiв-логопедiв закладiв дошкiльної освiти «Кiнезiологiя як засiб розвитку мовлення та iнтелектуальних здiбностей дiтей з особливими освiтнiми потребами».
Спiкером семiнару була вчитель-логопед ЗДО № 2 Наталiя Степчук, яка ознайомила присутнiх з основною метою кiнезiологiї та її завданнями.
Кiнезiологiя належить до здоров’язбережувальних технологiй. Її вправи спрямованi на збереження здоров’я дiтей, корекцiю та профiлактику вiдхилень у їхньому розвитку. .Адже ефективнiсть корекцiйної роботи набагато краща, якщо вплив здiйснюється не лише на видимi наслiдки, але й на можливi причини, якими можуть бути порушення роботи стовбуру мозку та мозочку.
Учасники семiнару-практикуму мали змогу познайомитися з методикою «Мозочкова стимуляцiя» та напрямком освiтньої кiнезiологiї «Гiмнастика мозку».
Були наданi практичнi рекомендацiї з використання цих вправ у груповiй та iндивiдуальнiй роботi з дiтьми-логопатами та дiтьми з особливими освiтнiми потребами.
Директор Iнклюзивно-ресурсного центру Тетяна Дмитришин висвiтлила питання системного пiдходу до органiзацiї спiвпрацi вчителя-логопеда, батькiв та педагогiв з попередження, корекцiї порушень мовленнєвого розвитку в умовах дошкiльних логопунктiв.